من وعشقم باهم پیمان زندگی بستیممن وعشقم باهم پیمان زندگی بستیم، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

یکی یک دونه ی من

؟؟؟

1392/2/19 12:33
نویسنده : مامان منتظر
372 بازدید
اشتراک گذاری

بعده اینهمه انتظاریهووو میفهمی که یه چیزی هست این وسط که نمیشه.....

فکرشو بکن؟؟؟؟؟؟

بعده اینهمه فکرو خیال متوجه میشی این وسط یه چیزی می لنگه......

ووو.....باید ازنو کمرهمت وببندم ودوره جدید درمان وشروع کنم.....

واین یعنی شکستن تموم باورهای خودم....

بــــــــــــــــــی خیال....من بالاخره این انتظارو شکست میدم....حتی به قیمت تموم شدن موهای سیاه سرم باشه

 

دلتنگم....اماتورا طلب نمی کنم....

نه اینکه بی نیازم..........صــــــــــــــبورم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زیتب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
19 اردیبهشت 92 17:48
سلام ریحانه جونم ...
انشالله به زودی روزهای انتظارت به خیری تموم میشه و خبر بارداریتو بهمون میگی


مرسی زینب جون...ایشالله خبرمامان شدن تورواول بشنوم